• 01

    HYUNDAI BLUE CARD’IM KAYBOLDU, NE YAPMALIYIM?

    Blue Card’ınız kaybolduğunda size en yakın Hyundai Yetkili Satıcı ve Servisine gelip TC Kimlik numaranız ile başvurmanız yeterli olacaktır. Kaybolan kartınızdaki Blue Puan’lar, en geç 1 hafta içinde yeni Blue Card’ınıza yüklenir.

    Alternate Text
  • 02

    BLUE CARD HER YAŞTAKİ HYUNDAI MODELLERİ İÇİN GEÇERLİ MİDİR?

    Evet, garanti kapsamında olan ve garantisi bitmiş tüm Hyundai sahipleri Blue Card alabilir.

    Alternate Text
  • 03

    YURT DIŞINDAN ALDIĞIM HYUNDAI İÇİN BLUE CARD ALABİLİR MİYİM?

    Sadece şase numarası Türkiye’de kayıtlı Hyundai’lere Blue Card verilebilir.

    Alternate Text
  • 04

    BLUE CARD’IMA KAYITLI ADRES, TELEFON, E-POSTA GİBİ BİLGİLERİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

    Evet. Siteye kayıt olduktan sonra profil bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

    Alternate Text
  • 05

    NE KADAR BLUE PUAN KAZANDIĞIMI NEREDEN ÖĞRENEBİLİRİM?

    Siteye kayıt olarak veya size en yakın Hyundai bayisini ziyaret edip, servis danışmanına sorarak öğrenebilirsiniz.

    Alternate Text
  • 06

    PUAN BİLGİLERİM GÜNCEL GÖRÜNMÜYOR.

    Puan bilgileriniz, en son puan hareketinizden sonra güncellenmektedir.

    Alternate Text
  • 07

    BLUE CARD’IN BANA FAYDASI NEDİR?

    Blue Card servis kampanya dönemlerinde %30’a varan fiyat avantajı sunarken, servis harcamalarında puan kazanmanızı sağlar. Biriken puanlarınızı sonraki servis harcamalarınızda nakit indirim olarak kullanabilirsiniz. Üstelik Blue Card sahipleri diğer Hyundai Satış Sonrası avantajlarından ve marka işbirliklerinde sunulan fırsatlardan yararlanır.

    Alternate Text
  • 08

    NASIL PUAN KAZANIR VE HARCARIM?

    Hyundai Yetkili Servislerinde yapılan her 1 TL’lik harcama 1 Blue Puan kazandırır. Puanları harcarken ise, biriken 100 Blue Puan, 1 TL’lik indirim sağlar. Örneğin 100 TL’lik servis harcamasında 1 TL değerinde Blue Puan kazanılır.

    Alternate Text
  • 09

    BLUE CARD'I NEREDEN TEMİN EDERİM?

    Size en yakın Hyundai Yetkili Servis ve Satıcılarından temin edebilirsiniz.

    Alternate Text
  • 10

    ESKİ HYUNDAI ARACIMI SATTIM VE YENİ BİR HYUNDAİ ALDIM. YENİ BİR BLUE CARD ALMAM GEREKİR Mİ?

    Hayır. Eski Hyundai aracınızı satıp yeni bir Hyundai aldığınızda yeni bir Blue Card almanız gerekmez. Üstelik eski aracınız ile kazandığınız puanlar sizde kalır.

    Alternate Text
  • 11

    BİRDEN FAZLA HYUNDAI ARACIMI 1 KARTTA BİRLEŞTİREBİLİR MİYİM?

    Evet, Blue Card’a birden fazla araç kaydedebilirsiniz.

    Alternate Text
  • 12

    HYUNDAI’MİN RUHSATI BENİM ÜZERİME, BLUE CARD BAŞKASININ ÜZERİNE TANIMLANABİLİR Mİ?

    Hayır, Blue Card tanımlanırken verilen isim ile ruhsattaki kişi aynı olmalıdır.

    Alternate Text
  • 13

    BLUE PUAN’LARIM HESABIMDA NE KADAR SÜRE İLE GEÇERLİ KALIR?

    Blue Card ile son yetkili servis işlem tarihi üzerinden sonra 2 yıl süre ile puanlarınız geçerlidir. 2.yıldan sonra puanlar silinir.

    Alternate Text
  • 14

    ŞİFREMİ UNUTTUM, NE YAPMALIYIM?

    Sifremi unuttum linkine tıklayınız.

    Alternate Text
  • 15

    HYUNDAI ARAÇLARINDAN OLUŞAN BİR FİLOM VAR. BLUE CARD ALABİLİR MİYİM?

    Filolara özel Hyundai Blue Card Filo programı geliştirilmiştir. En yakın yetkili servisten Blue Card Filo programı hakkında bilgi edinebilirsiniz.

    Alternate Text
  • 16

    SERVİS KAMPANYA İNDİRİMLERİNDEN YARARLANINCA BİRİKEN PUANLARIM SİLİNİR Mİ?

    Hayır. Puanlar sadece kullanıldıklarında eksilir ancak indirimden yararlanınca puanlar silinmez.

    Alternate Text
  • 17

    HYUNDAI YETKİLİ SERVİSLERİNDEKİ HER HARCAMADAN PUAN KAZANIR MIYIM?

    Blue Card, sadece müşterinin ödediği Hyundai tanımlı yedek parça, aksesuar, sarf malzemesi ve işçilikten puan kazandırır. Kasko, garanti ödemeleri, dış işçilikler ve KDV puan hesabına katılmaz.

    Alternate Text
  • 18

    KARTIM YANIMDA DEĞİL. YİNE DE SERVİSTE AVANTAJLARDAN YARARLANABİLİR MİYİM?

    Hayır. Kampanyalardan yararlanmak için kartınız yanınızda olmalıdır.

    Alternate Text