Hyundai Blue Card Genel Şartlar

  1. Hyundai Blue Card, Hyundai yetkili servislerinde müşterilerine Blue Puan kazanma, kazanılan Blue Puan ile yedek parça ve işçilik indirimi sağlama, programa üye işyerlerinde müşterilerine genel ve özel kampanya, promosyon, indirim gibi imkanlar sunan Hyundai Assan Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş.’ye ait bağlılık ve pazarlama programıdır.
  2. Hyundai Blue Card’ın (Kart) mülkiyeti “Hyundai Assan Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş.’ye (Hyundai) aittir. Kart ile ilgili hizmetler Hyundai ve program ortakları tarafından sağlanmakta olup Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde ve KKTC’de geçerlidir.
  3. Kart, Hyundai tarafından araç şasi numarasına tanıtılacaktır. Yeni araç alımlarında araç içinde, araç ile birlikte sahibine teslim edilecektir. Halen kullanılmakta olup kart atanmamış araçlar için araç ruhsatı ibraz edilerek Türkiye genelinde tüm Hyundai yetkli servislerinden temin edilebilir.
  4. Hyundai Blue Card Programı dahilinde kazanılan Blue Puanlar araca verilir. Bir aracın üzerindeki puanlar başka bir araca aktarılamaz, başka bir aracın puanlarıyla birleştirilemez.
  5. Kart Hamili, Hyundai yetkili servislerinde yapacağı servis harcamalarında Hyundai tarafından belirlenecek şekilde Blue Puan kazanmaya başlayacaktır. Blue Puanlar, araç ile ilgili olarak, motor yağları ve dış işçilikler hariç olmak üzere, Hamil’in Hyundai yetkili servislerinde yapacağı orjinal mekanik yedek parça, aksesuar, sarf malzemesi ve işçilik ödemelerinde kazanılacak olup Blue Puan skalasına göre belli oranlarda indirim sağlayacaktır. Özel fiyatlandırılmış kampanya ve yedek parçalarda Blue Puan indirimi geçerli olmayacaktır.
  6. Hyundai Blue Card bir ödeme kartı değildir.
  7. Kart hamili, kartı iyi durumda tutmak ile yükümlü olup, kart üzerinde herhangi bir değişiklik yapamaz.
  8. Kart hamilinin, kart kullanımı esnasında verilen fatura, slip, vs. üzerindeki bilgilerin doğruluğunu kontrol etme yükümlülüğü bulunmaktadır. Kontrol edilmeyen işlemler ile ilgili kart hamilinin daha sonra itiraz hakkı bulunmamaktadır.
  9. Programın suistimalinin tesbiti halinde kart hamili herhangi bir puan kazanamayacağı gibi yüklenmiş olan puanlar da Hyundai tarafından silinebilir.
  10. Kartın çalınması, kaybolması veya kullanılamayacak şekilde bozulması halinde hamil yeni bir kart almak için en yakın Hyundai Yetkili Satıcı veya Servisinine başvurarak yeni kartı temin edebilir. Kart yenilenene kadar oluşabilecek her türlü zarardan kart hamili sorumludur.
  11. Yeni kart başvurusu halinde, eski karttaki puanların yeni karta transfer edilebilmesi için araç ruhsatının ibrazı gerekmektedir. Aksi halde puan transfer işlemi yapılmayacaktır.
  12. Aracın satılması durumunda araç üzerinde bulunan tüm Blue Puanlardan aracın yeni sahibi yararlanabilecektir. Aracın yeni sahibi, mevcut kartın kayıp ya da hasarlı olması durumunda yeni ruhsatıyla Hyundai yetkili servislerine başvurarak yeni bir kart talebinde bulunacak, araç üzerinde bulunan tüm Blue Puanlar yeni karta devrolacaktır.
  13. Hyundai gerekli gördüğünde kartı iptal edebilir, iadesini talep edebilir ve bu kartlara ait puanları silebilir. Hyundai dışı üye iş yerlerinde kazanılan puanlara yönelik puan silme kuralları farklılaşabilir.
  14. Kartta biriken puanlar nakte çevrilemez.
  15. Program, önceden haber vermek koşuluyla herhangi bir neden gösterilmeksizin durdurulabilir ya da kaldırılabilir. Hyundai, program şartlarını değiştirebilir, üyeliğe ilişkin aidat talep edebilir, dilediğinde kartı, başka bir firma veya Hyundai ortaklarına devredebilir veya başka programlarla birleştirebilir.
  16. Hyundai, programın kapsamını, kurallarını ve koşullarını tek taraflı olarak değiştirme hakkını saklı tutar.
  17. Kapınızdaki Servis Hyundai veya Havalimanındaki Servis Hyundai programından faydalanmak isteyen Blue Card sahipleri, Blue Puan kazanmak ya da kullanmak için, araçlarını teslim ederken Blue Card’larını yetkiliye teslim etmeleri ve aracı alırken kartı geri almaları gerekmektedir.
  18. Hyundai Blue Card’ın geçerli olduğu Bayi ve Yetkili Servislerde kullanımı bu genel şartlarda yazılı genel ve operasyonel koşullarının kabul edildiği anlamına gelmektedir.

Hyundai Kartının Kaybolması Durumu

Kaybolması halinde lütfen herhangi bir Hyundai Bayi veya Yetkili Servisine ya da Hyundai Assan Genel Müdürlüğüne bilgi veriniz: